• 05 SIE 16
    Przegląd zdrowotny szczeniaka(Valpbesiktning)

Instagram filter used: Normal

Photo taken at: AlfaVeta Veterinärkliniken i Oxie Centrum

Photo Caption: Przegląd zdrowotny szczeniaka(Valpbesiktning)!

Przegląd zdrowotny szczeniaka(Valpbesiktning)
    Przy przeglądzie zdrowotnym zwierzęcia wykonywane jest standardowe badanie kliniczne a rezultat badania opisany jest w specjalnym dokumencie przeglądu zwierzęcia. Przegląd taki NIE obejmuje żadnych testów biochemicznych krwi, zeskrobin skórnych czy badania mikroskopowego np wydzieliny z ucha. Przegląd zwierzęcia jest obowiązkowy w przypadku zmiany właściciela, sprzedaży i czasem przy kupnie ubezpieczenia zdrowotnego dla zwierzęcia. Gdy szczenięta lub kocięta osiągną 8 tydzień życia powinny być zaszczepione po raz pierwszy. 8-tygodniowe szczenięta sa jednocześnie chipowane i dokonywany jest ich przegląd sa już bowiem gotowe do sprzedaży. Kocieta sa gotowe opuścić dom hodowcy w 12 tygodniu życia i wtedy tez sa szczepione po raz drugi i dokonywany jest ich przegląd. Nasza klinika oferuje przeglądy łącznie ze szczepieniem i chipowaniem oraz komplet wymaganych dokumentów (blankiet przeglądu, książeczka szczepień, blankiet do rejestracji psa w Jordbruksverket- obowiązkowe w Szwecji!) przystępnej cenie.

View in Instagram ⇒